REA: 99 kr på utvalda produkter

Köpvillkor (GDPR)

Personuppgifter (GDPR)
Kings of Rock (King2Music AB) lagrar sina kunders kontaktuppgifter som uppgivits vid beställning i ett register.
Vi sparar inte personnummer.


Kunduppgifter
Uppgifterna används i syfte att upprätthålla en god kundrelation och för att du som kund skall kunna ta del av intressanta erbjudanden. Du kan när som helst tacka nej till att få sådana erbjudanden och du kan alltid ta del av vilka kontaktuppgifter som finns registrerade hos oss.


Beställning och betalning
Alla beställningar hanteras, packas och skickas av Kings of Rock (King2Music AB) via Postnord.
Alla ekonomiska transaktioner hanteras av Klarna / Klarna Bank.

Klarna
Telefon: 08-12012000
E-postadress: [email protected]


Ångerrätt
Som kund har du alltid 14 dagars öppet köp från att du mottagit varan. Du står själv för returfrakten. Är den returnerade varan ej i originalskick har Shop.King2Music rätt att göra en värdeminskning - under förutsättning att varan har blivit hanterad i större omfattning än nödvändigt för att fastställa dess egenskap eller funktion. Faktura/följesedel skall alltid bifogas vid ångerköp så att vi snabbt och smidigt kan handlägga ditt ärende.
Vid retur av fakturaköp krediteras fakturan när vi mottagit returen. Vid retur av kontokortsköp returneras beloppet till det konto som är kopplat till kontokortet som användes vid köptillfället.
Ångrar du köp behöver du kontakta oss innan du returnerar varan och ange på följesedeln att det är retur pga ångerrätt.

Adress för returer: ( Skicka inte förrän du fått svar från oss.)

King2Music Records AB
Alingsåsvägen 48
121 48 Johanneshov


Reklamation
Har du fått en defekt/trasig produkt, fått fel produkt eller annan felleverans? Vänligen kontakta oss via mail, innan du returnerar varan så löser vi problemet. Kontakta oss omgående, men senast inom 14 dagar från leverans. Meddela oss ditt ordernummer samt vad som är fel med din order vid kontakt med oss. Returen ska vara förpackat väl i emballage utöver originalförpackning och skicka alltid med följesedeln och information om vad som är trasigt/defekt/fel.

För att din reklamation ska vara giltig måste du kontaktat oss via mejl inom 14 dagar, vi återkommer till dig snarast möjligt.

Har du ej mottagit din leverans måste du reklamera detta via mejl inom 3 månader.
(Du har alltid rätt att reklamera en vara inom tre år enligt svensk lag, alla reklamationer måste godkännas av Bengans innan de skickas tillbaka.)


Fel i publicering
Vi reserverar oss för prisjusteringar, prisfel, lagerförändringar och eventuella tekniska fel på webbplatsen, webbläsaren, nätverk och servrar. Vi förbehåller oss rätten att korrigera produkttexter, bilder och priser som skrivits eller tryckts felaktigt på webbplatsen eller i tryckt material. Vi reserverar oss för att vissa varor kan utgå eller säljas slut.


Tvist
Eventuell tvist ska lösas av antingen Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige.

Allmänna reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm
https://www.arn.se